Gaziantep’te Ters Yöne Giren Araca Ceza Yağdı

Gaziantep’te otoyolda ters yönde ilerlediği tespit edilen sürücüye 90 bin TL ceza uygulandı. Sürücünün ehliyetine ve aracına 60 gün süreyle el konuldu.

Gaziantep İl Jandarma Komutanlığı ekiplerince Gaziantep’in Nurdağı ilçesi sınırlarındaki TAG Otoyolu üzerinde gerçekleştirilen seyir devriyesi sırasında, R.K. isimli sürücünün aracının ters istikamette ilerlediği tespit edildi.

90 bin TL idari para cezası uygulandı

Yapılan tespitin ardından sürücüye, “aksine bir işaret bulunmadıkça sürücülerin otoyollarda araçlarını ters istikamette sürmesi” maddesi kapsamında 90 bin TL idari para cezası uygulandı. Ayrıca sürücünün ehliyetine 60 gün süreyle el konulurken, araç da aynı süreyle trafikten men edildi.

Benzer Videolar