Gaziantep’te Şahinbey İlçe Emniyet Müdürlüğü ekiplerinin yürüttüğü çalışmalar kapsamında silah ve uyuşturucu madde ele geçirildi.

Yapılan operasyonlarda 3 adet tüfek, 1 adet tabanca, 44,8 gram uyuşturucu madde ile 1 adet hassas terazi bulundu. Olayla ilgili 2 şüpheli yakalanarak gözaltına alındı.
Şüpheliler hakkında yasal işlemlerin sürdüğü öğrenildi.
ASAYİŞ
53 dakika önceGENEL
2 gün önceASAYİŞ
3 gün önceGENEL
3 gün önceGENEL
4 gün önceGENEL
5 gün önceSİYASET
6 gün önce