Gaziantep İl Jandarma Komutanlığı ekiplerince Gaziantep’in Nurdağı ilçesi sınırlarındaki TAG Otoyolu üzerinde gerçekleştirilen seyir devriyesi sırasında, R.K. isimli sürücünün aracının ters istikamette ilerlediği tespit edildi.
90 bin TL idari para cezası uygulandı
Yapılan tespitin ardından sürücüye, “aksine bir işaret bulunmadıkça sürücülerin otoyollarda araçlarını ters istikamette sürmesi” maddesi kapsamında 90 bin TL idari para cezası uygulandı. Ayrıca sürücünün ehliyetine 60 gün süreyle el konulurken, araç da aynı süreyle trafikten men edildi.
GENEL
3 saat önceGENEL
9 saat önceSPOR
2 gün önceGENEL
2 gün önceGENEL
2 gün önceASAYİŞ
2 gün önceGENEL
4 gün önce